A háttér

A tárgy- illetve termék fotózás megkezdése előtt legfontosabb feladatunk a háttér megválasztása. Alapvetően az egyszínű háttér a legmegfelelőbb. Ezt papírtekerccsel lehet a legegyszerűbben megoldani. Feltesszük a tekercset egy állványra és onnan leengedve a padlóra máris egy megfelelő nagyságú hátteret kapunk. Ha gyűrődik vagy piszkolódik a papír levágjuk és újat tekerünk le. Ezzel a megoldással mindig megfelelő, jó minőségű alapot kapunk a fényképezéshez. Nagyon fontos a kereskedelmi fényképezésnél a háttér megválasztása. Termékeknél előnyben részesítjük a fehér hátteret, hisz ezzel tudjuk kihangsúlyozni, a termék legjobb tulajdonságát, a kinézetét. A színes hátterek elvonhatják a figyelmet magáról a termékről, illetve lényeges tulajdonságát mellékesként tüntethetik fel. A legnagyobb, és legsikeresebb webáruházak is a fehér háttér mellett döntöttek. A koncepció lényeges része az eladás, ezt legfőképpen az első benyomással érhetjük el. Az első benyomás az eladásra kínált termékeknél az elsődleges kép. A kép pedig a termékről szóljon, annak kinézetéről, és megfeleléséről, ennek elengedhetetlen feltétele a megfelelő háttér alkalmazása.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s